Pràctiques  |  Departament de Pràctiques en Empreses  |  Tel. 96 160 3000  | uvpracticas@uv.es

Incidències durant les pràctiques


Per a facilitar la solució de les incidències que puguen sorgir durant la realització de les pràctiques pots consultar la guia del tutor (la guia es troba en aquests moments en preparació).

Interrupció de la pràctica

En el cas que s’interrompa la pràctica de l’estudiant, el tutor/a d’empresa haurà d’enviar per correu electrònic a ADEIT, amb còpia al tutor/a acadèmic i a l’estudiant, el document d’interrupció de la pràctica, en el termini màxim de deu dies des de la interrupció.

Document d'interrupció
Modificació dades de la pràctica

En el cas que es produïsca algun canvi en les dades que figuren en l’acord de pràctiques, el tutor/a d’empresa emplenarà i remetrà a ADEIT, amb còpia al tutor acadèmic, en el termini de deu dies des de la seua modificació, el document de modificació de dades de la pràctica.

Document de modificació
Continuació de la pràctica

Si l’alumne/a ha finalitzat la seua pràctica, però s’acorda continuar amb aquesta, el tutor/a de l’empresa remetrà a ADEIT el document de pròrroga, que comprovarà el compliment dels requisits i prepararà el corresponent acord de pràctiques.

Document de pròrroga