Congressos  |  Departament de Congressos i Organització d’Activitats  |  Tel. 96 158 39 24  | congresos@adeituv.es

En ADEIT creiem en la capacitat dels congressos com a instrument de difusió de la ciència, el coneixement i la investigació i la seua contribució en el progrés de la societat. Per això ens hem especialitzat a donar suport a l’organització d’aquesta mena de reunions que beneficien a la comunitat universitària, les institucions i el teixit empresarial i que fomenten tant la interacció entre aquests col·lectius, com la generació de coneixement científic i la seua transferència a la societat.

ADEIT compta amb un departament especialitzat en la gestió integral de congressos i ofereix als promotors d’aquesta mena d’esdeveniments la seguretat, el compromís i la professionalitat d’un equip experimentat.

Treballem de manera molt especial amb els comités organitzadors que sorgeixen en l’àmbit universitari i que confien en la nostra experiència i coneixement del sector i de l’entorn. Ens adaptem a les seues necessitats per a complir les seues expectatives. Focalitzem els nostres esforços a minimitzar el risc, planificant cadascuna de les fases i anticipant-nos a les circumstàncies.

Comptem amb els millors aliats entre les organitzacions i institucions del sector amb els quals hem arribat a acords i convenis beneficiosos per als nostres comités.

Disposem, a més, d’unes instal·lacions idònies en el centre històric de la ciutat de València per a la celebració de tota mena d’actes i esdeveniments.

O si ho prefereixes, sol·licita la teua sessió d’assessorament sense compromís a través del nostre formulari de contacte.

El nostre treball abasta des de l’avaluació inicial del congrés i la seua planificació, passant per la gestió administrativa, econòmica i logística, fins a la seua execució i desenvolupament incloent un dossier final amb balanç del seu impacte i resultat.

El nostre objectiu és donar suport logístic i organitzatiu als membres de la Universitat de València amb responsabilitat en l’organització de congressos, seminaris, jornades o cursos que es promouen des de l’àmbit universitari. Aquest servei abasta els 360é de l’organització d’una trobada:

iconos-04

Preparació de candidatures

Com a destí que acollirà el congrés, assessorem i acompanyem al Comité Organitzador des de l’inici recolzant en la preparació de la documentació a presentar per a la candidatura i recaptant els suports institucionals necessaris.
iconos-02
Localització i elecció de seus
Cerca, reserva i gestió de les seus que millor responen a les necessitats de l’esdeveniment (seu del congrés, seus per als actes i esdeveniments socials, etc.)
iconos-03

Assessorament general, secretaria tècnica, control pressupostari i financer
Assessorament continu, contacte fluid amb el comité organitzador i resta de comités, estudi de viabilitat, control pressupostari, gestió de despeses segons la LCSP, gestió a mesura de patrocinis i subvencions, dissenye programa social i d’acompanyants, assistència protocol·lària, estadístiques i enquestes.

iconos-16

Secretaria administrativa
Gestió d’ingressos de les inscripcions, facturació, cobraments, balanç i liquidació de l’activitat.

iconos-22

Secretaria Científica
Assistència al Comité Científic amb el sistema de recepció de ponències i comunicacions, revisió de treballs i avaluació, comunicació de resultats, notificacions i presentació en seu. Assignació de diferents rols i permisos.

iconos-23
Secretaria comercial

Pla i dossier de comercialització sobre contactes del Comité Organitzador. Gestió d’ajudes i subvencions. Contacte amb empreses, organismes i institucions patrocinadores i col·laboradors. Estudi de les propostes. Redacció de les normes de contractació i d’exposició. Gestió de contractes. Atenció individualitzada al patrocinador i expositor. Gestió necessitats en seu.

iconos-06
Atenció a ponents i convidats
Atenció personalitzada de ponents i convidats al congrés. Gestió de viatges i allotjament.
iconos-14

Assessorament, gestió i contractació de  serveis auxiliars
Dissenye gràfic i imatge, cartelleria i senyalització, marxandatge, documentació, allotjament, restauració i servei d’àpats, trasllats, hostesses, servei de guies, intèrprets, mobiliari auxiliar, escenografies, recursos tècnics i activitats lúdiques.

iconos-24
Solucions tecnològiques
Sistemes d’acreditació digitals, app congrés, control d’accessos i aforaments, presentació de pòsters digitals.
iconos-04
Assessorament jurídic i fiscal
Actualització en tema jurídics propis dels congressos (RGPD, Propietat Intel·lectual, Transparència, LCSP…).
iconos-10

Assistència en seu
Organització de l’acreditació i entrega documentació en seu, assistència inscrits, control d’aforaments, coordinació del personal de suport i personal de seu, coordinació de la resta serveis auxiliars.

iconos-19
Plataforma en línia per a la gestió d’activitats

Portal Web
Diferents criteris d’usabilitat, personalització de la pàgina web, gestió documental.

Mòdul gestió inscripcions
Gestió d’inscripcions, enviament de certificats i factures en línia.

Mòdul gestió secretaria científica
Autogestionable pel Comité Científic.

Modalitat congressos en línia
Possibilitat de congressos híbrids i en línia.

CAPACITAT

Suport humà, material, logístic i organitzatiu, en una gestió integral i eficient.

EFICÀCIA

Àmplia experiència en el sector congressual i coneixement de l’àmbit universitari.

 

COMPROMÍS

Professionalitat i implicació del nostre equip, compromés amb la innovació, investigació, la transparència i la sostenibilitat.

 

Què podem fer per tu? Ens encantaria escoltar la teua proposta. Per això et demanem que emplenes el següent formulari  i ens ho faces arribar per email congresos@adeituv.es

 CongresoFecha InicioFecha Fin Lugar
I CONGRESO IBEROAMERICANO DE PRÁCTICA NARRATIVA CRISOL CULTURAL30/06/202202/07/2022Facultad de Ciencias Sociales de la Universitat de València
VIII Congreso Nacional de Microbiología Industrial y Biotecnología Microbiana01/06/202203/06/2022Fundación Universidad Empresa de Valencia - ADEIT
XIII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Historiografía Lingüística26/04/202229/04/2022Fundación Universidad Empresa de Valencia - ADEIT
8th Galenus International Workshop Valencia27/04/202229/04/2022Facultad de Farmacia de la Universitat de València. Campus Burjassot-Paterna
Workshop “Gobierno de las TI, hacia la universidad digital”18/11/202119/112021Fundación Universidad Empresa de Valencia - ADEIT
III Congreso MESVAL
“Hacia un modelo económico de territorio sostenible”
27/10/202129/10/2021Facultad de Economía de la Universitat de València
INTERNATIONAL WORKSHOP ON LIVER AND GUT FIBROSIS07/10/202108/10/2021Fundación Universidad Empresa de Valencia - ADEIT

ON ESTEM
València, Espanya

CRIDA’NS
96 158 3924

DEIXA’NS UN MISSATGE
congresos@adeituv.es

Si tens qualsevol pregunta, necessites més informació o vols un pressupost per al teu congrés, jornada, seminari, no dubtes a contactar nosaltres. T’ajudarem en tot el que puguem sense cap compromís.