Oberta la inscripció a Qui pot ser empresari?, un curs per a descobrir experiències empresarials

Mari Carmen Lara

La Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València obri les inscripcions per a la 26a edició del curs gratuït Qui pot ser empresari?

Qui pot ser empresari? té com a principal objectiu aproximar a l’estudiantat la realitat empresarial gràcies a la col·laboració de les empreses i entitats que formen part del patronat de la Càtedra de Cultura Empresarial.

La formació es desenvolupa a través de classes magistrals sobre diferents temes relacionats amb l’àmbit empresarial (proposta de valor; comunicació; equip; recursos en l’era digital; etc.) oferides pels patrons de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València, entre els quals es troben alguns dels empresaris i empresàries més importants de la Comunitat Valenciana i d’Espanya.

A qui va dirigit?

Aquest curs va dirigit a estudiants i persones titulades, de grau i de postgrau, de la Universitat de València, que tinguen interés pel món de l’empresa i ofereix la possibilitat d’aprendre d’empresaris i empresàries de les entitats més prestigioses de la Comunitat Valenciana.

Quan?

Aquest curs, en la seua 26a edició, es desenvoluparà des del dilluns, 17 de febrer, fins al dilluns, 7 d’abril, en sessions els dilluns a la vesprada de 16.00 a 18.00 h. de manera presencial en ADEIT i els divendres al matí es realitzarà la visita a les empreses.

Imparteixen classe prestigiosos empresaris i empresàries de la Comunitat Valenciana

Ángela Pérez (Health in Code)

Ignacio Bertolín (Grupo Bertolín)

Juan Manuel Baixauli (Consultia Travel)

María José Félix (Helados Estiu)

Raúl Martín (Familia Martínez)

Rafael Juan (Vicky Foods)

Paco Gavilán Pérez (Nunsys)

Carlos Bertomeu (Air Nostrum)

Rubén Vega (AWS)

Íñigo Parra (Stadler)

Javier Romeu (Tiba)

Francisco Segura (Grupo Segura)

Francisco Javier Quiles (Consum)

Vicente Ruíz Baixauli (RNB)

Santiago Isaac Vallejo (Isaval)

Rubén Martínez (Grupo Hinojosa)

Juan Antonio Pons (Importaco)

Enrique Silla (Jeanologia)

Araceli Císcar (Dacsa Group)

Adolfo Utor (Balearia)

Sessió inaugural: Emprendre en l'era digital: economia digital

La sessió inaugural del curs s’impartirà el dilluns, 17 de febrer a càrrec del seu nou director acadèmic, José María Rosell, CEO de S2 Grup, amb la ponència ‘Emprendre en l’era digital: economia digital’. S’impartirà a les 18.30 h. en la Sala d’actes d’ADEIT.

José Miguel Rosell succeeix en el càrrec a José Vicente Morata, president de la Cambra de Comerç de València que ha estat al capdavant del programa durant les seues dues últimes edicions.

«Estem vivint un moment fascinant per a l’emprenedoria, ple de reptes i oportunitats sense precedents. Mai hi ha hagut tantes possibilitats per a emprendre i marcar una diferència en el món com les que existeixen ara. Convertir-se en empresari no sols és interessant, sinó també una responsabilitat que ens permet contribuir al progrés i la millora de la societat». «Liderar el curs Qui pot ser empresari? durant les dues pròximes edicions és un gran honor per a mi. Estic desitjant treballar amb els alumnes i ajudar-los a descobrir el potencial empresarial que porten dins, inspirant-los a transformar les seues idees en realitats que impacten positivament en el nostre entorn», ha assenyalat José Miguel Rosell, CEO i soci-director de S2 Grup.

Compartir

Notícies relacionades

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.