De l’aula als clubs de primera divisió: davant el repte de la professionalització de la preparació física en futbol

Teresa Aguilar

«La marca Espanya s’està exportant amb èxit a l’estranger i es valora de forma molt especial al preparador físic espanyol. Tenim la responsabilitat de formar bons professionals; en els últims anys, estudiants de la Universitat de València estan treballant en equips de primera divisió a nivell nacional i també internacional. Continuarem amb aquest repte en aquest màster», afirma Andrés Tudela, professor de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport a la Universitat de València i codirector del Màster de Formació Permanent en Preparació Física i Prevenció de Lesions en el/la Futbolista.

Aquesta formació de postgrau, de caràcter semipresencial, compta amb la col·laboració d’entitats de prestigi com la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana i clubs com el Vila-real CF, Llevant UD i València CF.

L’alta especialització d’aquest postgrau capacitarà a les persones que el cursen per a exercir, en l’àmbit del futbol d’elit o de futbol base, tant masculí com femení, com a professionals de la preparació física esportiva.

pelota de fútbol

El caràcter pioner d’aquest màster ve també determinat per la seua especialització en l’àmbit del futbol masculí i femení, professional i de futbol base. Andrés Tudela, codirector del Màster de Formació Permanent en Preparació Física i Prevenció de Lesions en el/la Futbolista

A més, l’aplicació pràctica d’aquest postgrau s’emportarà de les aules als clubs professionals de primera divisió, València CF, Vilarreal CF i Llevant UD; allí, les persones que ho cursen visitaran aquests clubs per a experimentar i vivenciar tots els coneixements adquirits, interaccionar amb els tècnics, veure en directe l’aplicació pràctica del curs.

El futbol a Espanya té un nivell molt alt i a València, en concret, som una font de professionals de la preparació física que nodreix als cossos tècnics dels clubs espanyols. Rafael Aranda, professor d’Educació Física i Esportiva de la Universitat de València i codirector del Màster de Formació Permanent en Preparació Física i Prevenció de Lesions en el/la Futbolista

Màster de Formació Permanent en Preparació Física i Prevenció de Lesions en el/la Futbolista de la Universitat de València

Màster de Formació Permanent en Preparació Física i Prevenció de Lesions en el/la Futbolista de la Universitat de València

Preinscripció: fins al 9 de setembre de 2022.
Inici: octubre 2022.
Modalitat: semipresencial
Calendari: Dijous de 15h a 20h (online) – 19,20,21,23,24,25,26 i 27 de maig de 9h a 18h (presencial),

Compartir

Notícies relacionades

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.