Un total de 20 idees, de les 139 presentades inicialment, són les finalistes dels Premis MOTIVEM 2022, que s’han entregat en la seu de la Fundació ADEIT.
Una edició més, MOTIVEM compte també enguany amb la participació de tots els centres de la Universitat de València. En total han participat 568 estudiants i 136 docents. Unes dades que consoliden a aquesta iniciativa de formació implementada pel Vicerectorat d’Innovació i Transferència de la Universitat de València, com un dels programes de referència en matèria d’emprenedoria de tota la universitat.
S’entregaran cinc premis, un per cada branca de coneixement, dotat amb 1.400 euros cadascun. Arquitectura i Enginyeria, Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut i Ciències Socials i Jurídiques seran les cinc branques en les quals s’agruparan els equips.
En l’edició de 2022 s’han presentat 139 idees amb la participació de 568 estudiants i 136 docents.
A més, la competició inclourà quinze accèssits, dotats amb 600 euros cadascun. En total, 16.000 euros en premis per als equips, formats per docents i estudiants de la Universitat de València, que presenten les millors idees.
La participació del professorat i de l’alumnat en aquest programa és gratuïta en comptar amb el suport econòmic de la Generalitat Valenciana i de la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank
Les 20 idees finalistes per als Premis MOTIVEM 2022 són: