El lliurament de premis MOTIVEM 2023, en imatges

Mari Carmen Lara

La Universitat de València ha atorgat els premis MOTIVEM 2023. Una gestió eficient dels accidents laborals; una aplicació d’interpretació consecutiva per Intel·ligència Artificial per a facilitar la comunicació entre el personal sanitari i pacients no hispanoparlants; la proposta d’una segona vida per als residus dels arrossars transformant-los en filtres biodegradables; un maletí que garanteix la cura i higiene de l’estoma de pacients ostomitzats fora de la llar; i un servei que ofereix programacions culturals en municipis rurals són les cinc idees premiades en MOTIVEM 2023.

Els Premis MOTIVEM de la Universitat de València, que compten amb el suport de la Generalitat Valenciana, reben el suport un any més de la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank. L’entitat financera, que recolza aquests guardons des dels seus inicis, manifesta d’aquesta manera la seua decidida aposta per continuar treballant en favor de l’ocupabilitat i l’emprenedoria dels joves universitaris.

Ací totes les fotografies de l’acte de lliurament MOTIVEM 2023.

Compartir

Notícies relacionades

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.