Inici / Notícies
NOTíCIES

Una jornada analitzarà hui la importància de la comunicació en el món de l’empresa

La comunicació serà el tema central de la pròxima jornada de motivació empresarial que ha organitzat ADEIT, amb el patrocini de ‘la Caixa’, en el marc de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València. Aquestes jornades, que ADEIT organitza des de l’any 1989, tenen com objectiu estimular la creació de noves empreses per part de la comunitat universitària.

Al llarg de la pròxima sessió, que tindrà lloc hui, 4 de desembre, en la seu d’ADEIT, es presentaran tant casos d’empresa que tenen la comunicació com activitat principal, així com altres que la utilitzen com un valor estratègic del seu funcionament.

La jornada, de caràcter gratuït, comptarà amb la participació de representants de diferents iniciatives empresarials que han apostat per la comunicació com un element essencial.

 «És indiscutible que una bona comunicació és essencial per a l’èxit de qualsevol iniciativa empresarial, fins al punt que una dolenta comunicació pot estar en la base del fracàs de moltes empreses. Per aquest motiu, la importància d’organitzar una jornada com aquesta», explica Germán Ferreiro, director del Departament d’Ocupació d’ADEIT.

Empreses participants
La jornada, de caràcter gratuït, comptarà amb la participació de representants de diferents iniciatives empresarials que han apostat per la comunicació com un element essencial. D’una banda, després de la inauguració –que comptarà amb la presència de la vicerectora de Comunicació i Relacions Institucionals de la Universitat de València, del director general de la Càtedra de Cultura Empresarial i del director d’Institucions de ‘la Caixa’ en Llevant i Murcia–, tindrà lloc una taula de bones pràctiques en la qual responsables de diferents iniciatives del sector exposaran les seues experiències. Moderats pel catedràtic de Filologia Espanyola de la Universitat de València i soci fundador de Tecnolingüística, empresa dedicada a oferir serveis integrals de lingüística i comunicació, Salvador Pons, en el debat participaran tant la responsable de Desenvolupament de Negoci i Corporatiu del diari digital ValenciaPlaza, Conchita Lucas, la responsable d’Infouniversitat, periòdic electrònic de la Universitat de València, Remei Castelló, així com la directora de la primera edició Diploma Estratègies de Comunicació, Serveis i Màrqueting Mòbil i professora del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, Carla Ruiz.

A continuació, joves empresaris sorgits de les diferents activitats de la Càtedra de Cultura Empresarial presentaran les seues empreses i, especialment, quin paper juga la comunicació en elles. La presidenta d’Alumni de la Càtedra, Lorena Jericó moderarà als participants en aquesta taula: Álvaro Valladares, expert en xarxes socials i antic alumne del Programa de Creació d’Empreses; i els exalumnes del curs Qui pot ser emrpesari? Indra González, de l’empresa NV Crea, dedicada a la gestió i coordinació d’esdeveniments i accions promocionals;  i Esther Rogero, de BugStudio 3D, dedicada a la realització d’aplicacions web per a l’educació.

Més informació:
http://www.adeituv.es/ca/emprendedores/jornadas-de-motivacion-empresarial/programa/