Inici / Notícies
NOTíCIES

La cita més important de la investigació en màrqueting, del 3 al 6 de juny a la Universitat

El Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València ha organitzat la 43 edició de la European Màrqueting Academy Conference (EMAC), que tindrà lloc entre el 3 i 6 de juny.

La publicitat, la promoció i comunicació, el màrqueting de negocis, el comportament del consumidor, la innovació en productes i serveis, la internacionalització, l’estratègia del màrqueting, els nous paradigmes en la teoria del màrqueting, la gestió de la marca i els nous mitjans socials seran alguns dels temes que s’abordaran al llarg del congrés en el centenar de posters previstos i en les 525 ponències sobre aquests temes. A més, es presentaran treballs en àrees específiques i de gran actualitat com biomàrqueting, face expression, eye tracking o Big Data, entre d’unes altres.

Es tracta de la «més important cita de la investigació en màrqueting», tal com explica el seu president, el catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, Enrique Bigné.

Prop de 800 investigadors

Prop de 800 acadèmics de màrqueting i professionals de la investigació avançada de tot el món es donaran cita durant tres dies a València

Prop de 800 acadèmics de màrqueting i professionals de la investigació avançada de tot el món es donaran cita durant tres dies a València, que es convertirà en «el centre de l’intercanvi d’idees i avanços sobre màrqueting», explica Bigné. Principalment, s’espera l’assistència d’investigadors procedents de països europeus i nord-americans, encara que també destaca l’assistència d’investigadors de països com Brasil, Nova Zelanda, Taiwan, Egipte, Rússia o Xina, entre uns altres.

La conferència inaugural correrà a càrrec de Michel Wedel, de la University of Maryland, un dels investigadors més reconeguts en l’àrea del comportament del consumidor. Així mateix, experts com Tulin Erden, de la NYU Stern o Klaus Wertenbroch, de INSEAD o els editors de les principals revistes del món del màrqueting oferiran sessions en el congrés.

Aquesta serà la tercera ocasió en la qual aquesta trobada tindrà lloc a Espanya, després de les edicions organitzades per ESADE,  en 1993 i per la Universitat de Múrcia, en 2004.

Més informació:
www.emac2014.eu